Via een kennis uit ons netwerk kregen wij de vraag of wij een bestaande duurzame warmtepomp systeem met vloerkoeling konden nazien.
Geregeld treden er storingen op met als gevolg een koude douche en of geen warmte in de woning.
Onze afdeling planning gaat in overleg met de klant om een afspraak in te plannen, waarna wij bij aankomst bij de klant eerst onderzoeken wat voor systeem de klant heeft en de klant vragen over welke storingen er optreden.
In dit geval betreft het een flow (doorstromings) storing, stapsgewijs gaan we te werk waardoor uiteindelijk de oorzaak wordt gevonden. Hiervoor wordt een vervolg afspraak gemaakt om het CV systeem te spoelen om zo eventueel aanwezig vuil en lucht uit de installatie te verwijderen wat de afgiften ten goede komt en de storing voorkomt.
Na de werkzaamheden worden de beelden en uitvoerde werkzaamheden in ons digitale klanten portaal opgeslagen in een werkbon vervolgens wordt dit met de klant overlegd en getekend voor akkoord.